God helg..

daisy og meg God helg folkens! Hilsen Cornelis med verdens tøffeste hund.. :)


Kommentarer:
Postet av:

He he, sååååå søt :)

26.jan.2008 @ 00:24
Postet av: Caroline

Å, må si jeg misunner deg som bor i New York :) Elsker tanken på å bo i en "melting pot", opp tidlig, trene, gå på en kaffe-bar elle kafe, og se på alle de forskjellige menneskene som finnes i byen.Lucky you :-)

27.jan.2008 @ 05:18
URL: http://lillecaroline.blogspot.com
Postet av: Helene

Hei:)jeg trener regelmessig, ca 4-6 ganger uken.Men mange av vennene mine sier det ikke er bra å trene

flere dager på rad? At muskelene bygges opp saktere om du trene 2 dager på rad. stemmer dette?og når jeg trener pleier jeg å trene litt av alt. er det lurere om jeg trener bein en dag, armer en dag osv? pleier å ta litt ektra bein den ene dagen, og feks ektra armer en annen dag. Hva anbefaler du?Skjønner ikke helt hvordan jeg kan trene bare bein en time liksom.Jeg vil få mer markerte muskler og bli kvitt det ekstra fettet. Jeg spiser som regel sundt, men klarer ikke alltid huske på å spise hver 3 time.Unner meg noe godt av og til. Har du noen tips? Er ikke kjempe glad i å løpe mye, så tenkte jeg skulle prøve Gerillja Kardio metoen du har skrevet om. Håper på svar, og takker for en kjempe fin blogg som gir meg mye inspirasjon!:D stå på!:D

27.jan.2008 @ 14:24
Postet av: Cornelis

Vel Caroline, alt har en bakside.. Og New York har også sine feil, selv om det er en veeeeldig fin by :)Til Helene: alt er litt forskjellig fra person til person, og det som fungerer for noen fungerer kanskje ikke for andre. Men du kan helt klart trene 2 dager på rad. Du bør selvsagt ikke trene det samme flere dager på rad, men om du deler det opp er det ikke noe problem. Likevel bør du huske på å få litt hvile i løpet av en uke, så noe særlig mer enn 5 dager er strengt tatt ikke nødvendig (eller gunstig..). Å trene bein en time er fort gjort.. Kjører du 4-5 øvelser på hver muskelgruppe, med litt pause i mellom og 3-4 sett på hver øvelse, går det fort litt tid.. Så å trene 1-2 muskelgrupper på hver treningsdag er lett å få til og egentlig best om du ønsker å bygge mer muskler.Mvh Cornelis :)

27.jan.2008 @ 20:19
URL: http://www.myspace.com/corneliselander
Postet av: Helene

takk for raskt svar:D

27.jan.2008 @ 21:10
Postet av: Caroline

Ja, den har nok det, men føler at byen er veldig ekte, er vel det jeg liker. :) What you see is what you get, eller noe sånn :D

27.jan.2008 @ 22:35
URL: http://lillecaroline.blogspot.com
Postet av: babb

hei, jeg har tenkt å trene styrke slik at jeg bygger litt mer muskler til sommeren. begynt å trene styrke mellom 2 og 3 ganger i uka. lørdager, tirsdager og/eller torsdager.jeg har en kroppstype med litt lange lemmer og høy forbrenning. har hørt at slike kropper har vanskelig for å legge seg vekt i form av fett, men også i form av muskelmasse.er ikke veldig bevisst på hva jeg spiser. jeg lurte på om du hadde noen tips til hvordan jeg skulle trene (tungt og få rep. eller lettere med flere rep)? og hva slags mat jeg burde spise for å fortere legge på meg muskelmasse. holder det å trene med den mengden jeg trener? trener også fotball på mandager, onsdager, lørdager og noen ganger fredager/søndager.kan vell legge til at jeg er 176 høy og 60 kg. tusen takk for alle tips =)

27.jan.2008 @ 22:42
Postet av:

Nei så søtt! Verdens søteste hund med verdens kjekkeste mann, det blir ikke bedre enn dette hehe!Takk for en fin start på uken ;)

28.jan.2008 @ 15:47
Postet av: Cornelis

:)Til "babb": kort og greit kan jeg vel si at mengden vekttrening for å legge på deg bør ligge på ca.3-4 økter i uka, men at du muligens trener litt mye fotball for effektivt å kunne legge på deg muskler. Det blir mye trening, og kroppen trenger også hvile for å kunne vokse, så så mye fotball kan faktisk være en av grunnene til at du ikke så lett legger på deg. Ved siden av det ville jeg anbefalt deg å kjøre varierte sett på vektøvelsene, men ikke noe særlig mer enn 8-12 repetisjoner. Når det gjelder mat og næring vil det være lettere for deg å legge på deg om du kutter litt ned på (som tidligere nevnt) mengden fotball, men pass også på at du får i deg nok næring rett etter trening. Hvis ikke kan treningen virke negativ, og du risikerer i verste fall å miste muskelmasse.Håper du fikk noe ut av dette, og lykke til!Mvh Cornelis

28.jan.2008 @ 18:52
URL: http://www.myspace.com/corneliselander
Postet av: Marie

Du er så utrolig deilig, du :-)

28.jan.2008 @ 20:14
Postet av: Helene

du svarte meg ovenfor og skrev at jeg kunne trene feks 2 muskler grupper pr dag, med 3-4sett og 4-5 øvesler på hver muskelgruppe.funker jo på armer og bein, men hvordan finner jeg feks 4-5 forskjellige øvelser for biecpes og rygg og slikt? help me:p

28.jan.2008 @ 22:46
Postet av: Cornelis

Det er lett å komme opp i f.eks. 4 øvelser på rygg. Dette er en av dine største muskelgrupper så her er det lett og nødvendig å trene variert og forskjellig. På rygg kan du f.eks. starte med chins/hang-ups, nedtrekk, stående eller sittende roing, og rygghev. På biceps kan det ofte holde med litt færre øvelser, men du kan godt kjøre stående curl med ez-stang, hantelcurl og énarmscurl i kabelapparatet. Mvh CornelisTil "Marie": tusen takk :)

28.jan.2008 @ 23:05
URL: http://www.myspace.com/corneliselander
Postet av: elin

Hei CornelisJeg er en såkalt periode trener, blir veldig "hooked" i 3-4 måneder og trener mye, både styrke og kondisjon, følger mange av dine råd. Merker det på kroppen, blir i bedre form,sterkere, litt større muskler osv. Men...kommer alltid til et punkt hvor jeg stagnerer i form, dvs blir ikke større eller sterkere(føler jeg ihvertfall selv). Da har jeg lett for og gi opp. Har hørt at dette er typisk for mange, men lurer på om du har noen råd for hvordan jeg kan fortsette utviklingen. (er 23 år, jente, med slank atletisk kropp..hvis dette har noe og si)bra blogg btw:)mvh elin

29.jan.2008 @ 02:03
Postet av: H-J.k

Sixpack er oppskryttEn myk mage kan være sunnere enn en som er flat og stram. Helt sant.Betyr det å ha en sixpack at hans magemuskler er på sitt beste? En visuelt flott mage trenger ikke bety muskler av stål. Vi ser ham på filmlerretet, i småsnuskete kalendere kjøpt på Kreta og av og til på strandpromenaden, noe som får øynene til å dette ut av hodet på en del kvinner. Vi snakker selvsagt om mannen med den berømte sixpacken. Sixpacken, selv om den er et visult mesterverk, er ikke treningens Taj Mahal, sier personlig trener Damien Kelly til nettavisen Sunday Telegraph, og setter med dette håp for menn med mer normalt trent utseende.Han forteller at de såkalte sixpack-musklene er de minst viktige av alle magemusklene. Så selv om han tar 100 situps om dagen er det ikke dermed sagt at det holder magen «fit for fight».- Det er lett å undervurdere magens funksjon, men den er involvert både i gåing, løping, sykling, svømming, hopping, snuoperasjoner, dytting, bøying og tøying, kasting og løfting, sier Chuck Wolf, direktør ved senteret Human Motion Associates i Orlando, Florida. Sannheten om situpsHan forteller at beryktede øvelser som situps ikke hjelper stort for disse bevegelsene, selv om man blir seende ut som en strandgud. - Hovedfokuset i treningen bør jo være å trene slik at du kan utføre alle disse bevegelsene på best mulig måte, sier han. Dessverre går hele 90 prosent av magetreningen gjerne til situps og tilsvarende øvelser, skal vi tro Chuck Wolf.- Disse øvelsene er ikke en gang den beste veien til en sixpack, sier han til Sunday Telegraph.

01.feb.2008 @ 11:52

Skriv en ny kommentar:

Navn:
Husk meg ?

E-post:


URL:


Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/5669124
hits