God helg..

daisy og megGod helg folkens! Hilsen Cornelis med verdens tffeste hund.. :)


Kommentarer:
Postet av:

He he, s st :)

26.jan.2008 @ 00:24
Postet av: Caroline

, m si jeg misunner deg som bor i New York :) Elsker tanken p bo i en "melting pot", opp tidlig, trene, g p en kaffe-bar elle kafe, og se p alle de forskjellige menneskene som finnes i byen.Lucky you :-)

27.jan.2008 @ 05:18
URL: http://lillecaroline.blogspot.com
Postet av: Helene

Hei:)jeg trener regelmessig, ca 4-6 ganger uken.Men mange av vennene mine sier det ikke er bra trene

flere dager p rad? At muskelene bygges opp saktere om du trene 2 dager p rad. stemmer dette?og nr jeg trener pleier jeg trene litt av alt. er det lurere om jeg trener bein en dag, armer en dag osv? pleier ta litt ektra bein den ene dagen, og feks ektra armer en annen dag. Hva anbefaler du?Skjnner ikke helt hvordan jeg kan trene bare bein en time liksom.Jeg vil f mer markerte muskler og bli kvitt det ekstra fettet. Jeg spiser som regel sundt, men klarer ikke alltid huske p spise hver 3 time.Unner meg noe godt av og til. Har du noen tips? Er ikke kjempe glad i lpe mye, s tenkte jeg skulle prve Gerillja Kardio metoen du har skrevet om. Hper p svar, og takker for en kjempe fin blogg som gir meg mye inspirasjon!:D st p!:D

27.jan.2008 @ 14:24
Postet av: Cornelis

Vel Caroline, alt har en bakside.. Og New York har ogs sine feil, selv om det er en veeeeldig fin by :)Til Helene: alt er litt forskjellig fra person til person, og det som fungerer for noen fungerer kanskje ikke for andre. Men du kan helt klart trene 2 dager p rad. Du br selvsagt ikke trene det samme flere dager p rad, men om du deler det opp er det ikke noe problem. Likevel br du huske p f litt hvile i lpet av en uke, s noe srlig mer enn 5 dager er strengt tatt ikke ndvendig (eller gunstig..). trene bein en time er fort gjort.. Kjrer du 4-5 velser p hver muskelgruppe, med litt pause i mellom og 3-4 sett p hver velse, gr det fort litt tid.. S trene 1-2 muskelgrupper p hver treningsdag er lett f til og egentlig best om du nsker bygge mer muskler.Mvh Cornelis :)

27.jan.2008 @ 20:19
URL: http://www.myspace.com/corneliselander
Postet av: Helene

takk for raskt svar:D

27.jan.2008 @ 21:10
Postet av: Caroline

Ja, den har nok det, men fler at byen er veldig ekte, er vel det jeg liker. :) What you see is what you get, eller noe snn :D

27.jan.2008 @ 22:35
URL: http://lillecaroline.blogspot.com
Postet av: babb

hei, jeg har tenkt trene styrke slik at jeg bygger litt mer muskler til sommeren. begynt trene styrke mellom 2 og 3 ganger i uka. lrdager, tirsdager og/eller torsdager.jeg har en kroppstype med litt lange lemmer og hy forbrenning. har hrt at slike kropper har vanskelig for legge seg vekt i form av fett, men ogs i form av muskelmasse.er ikke veldig bevisst p hva jeg spiser. jeg lurte p om du hadde noen tips til hvordan jeg skulle trene (tungt og f rep. eller lettere med flere rep)? og hva slags mat jeg burde spise for fortere legge p meg muskelmasse. holder det trene med den mengden jeg trener? trener ogs fotball p mandager, onsdager, lrdager og noen ganger fredager/sndager.kan vell legge til at jeg er 176 hy og 60 kg. tusen takk for alle tips =)

27.jan.2008 @ 22:42
Postet av:

Nei s stt! Verdens steste hund med verdens kjekkeste mann, det blir ikke bedre enn dette hehe!Takk for en fin start p uken ;)

28.jan.2008 @ 15:47
Postet av: Cornelis

:)Til "babb": kort og greit kan jeg vel si at mengden vekttrening for legge p deg br ligge p ca.3-4 kter i uka, men at du muligens trener litt mye fotball for effektivt kunne legge p deg muskler. Det blir mye trening, og kroppen trenger ogs hvile for kunne vokse, s s mye fotball kan faktisk vre en av grunnene til at du ikke s lett legger p deg. Ved siden av det ville jeg anbefalt deg kjre varierte sett p vektvelsene, men ikke noe srlig mer enn 8-12 repetisjoner. Nr det gjelder mat og nring vil det vre lettere for deg legge p deg om du kutter litt ned p (som tidligere nevnt) mengden fotball, men pass ogs p at du fr i deg nok nring rett etter trening. Hvis ikke kan treningen virke negativ, og du risikerer i verste fall miste muskelmasse.Hper du fikk noe ut av dette, og lykke til!Mvh Cornelis

28.jan.2008 @ 18:52
URL: http://www.myspace.com/corneliselander
Postet av: Marie

Du er s utrolig deilig, du :-)

28.jan.2008 @ 20:14
Postet av: Helene

du svarte meg ovenfor og skrev at jeg kunne trene feks 2 muskler grupper pr dag, med 3-4sett og 4-5 vesler p hver muskelgruppe.funker jo p armer og bein, men hvordan finner jeg feks 4-5 forskjellige velser for biecpes og rygg og slikt? help me:p

28.jan.2008 @ 22:46
Postet av: Cornelis

Det er lett komme opp i f.eks. 4 velser p rygg. Dette er en av dine strste muskelgrupper s her er det lett og ndvendig trene variert og forskjellig. P rygg kan du f.eks. starte med chins/hang-ups, nedtrekk, stende eller sittende roing, og rygghev. P biceps kan det ofte holde med litt frre velser, men du kan godt kjre stende curl med ez-stang, hantelcurl og narmscurl i kabelapparatet. Mvh CornelisTil "Marie": tusen takk :)

28.jan.2008 @ 23:05
URL: http://www.myspace.com/corneliselander
Postet av: elin

Hei CornelisJeg er en skalt periode trener, blir veldig "hooked" i 3-4 mneder og trener mye, bde styrke og kondisjon, flger mange av dine rd. Merker det p kroppen, blir i bedre form,sterkere, litt strre muskler osv. Men...kommer alltid til et punkt hvor jeg stagnerer i form, dvs blir ikke strre eller sterkere(fler jeg ihvertfall selv). Da har jeg lett for og gi opp. Har hrt at dette er typisk for mange, men lurer p om du har noen rd for hvordan jeg kan fortsette utviklingen. (er 23 r, jente, med slank atletisk kropp..hvis dette har noe og si)bra blogg btw:)mvh elin

29.jan.2008 @ 02:03
Postet av: H-J.k

Sixpack er oppskryttEn myk mage kan vre sunnere enn en som er flat og stram. Helt sant.Betyr det ha en sixpack at hans magemuskler er p sitt beste? En visuelt flott mage trenger ikke bety muskler av stl. Vi ser ham p filmlerretet, i smsnuskete kalendere kjpt p Kreta og av og til p strandpromenaden, noe som fr ynene til dette ut av hodet p en del kvinner. Vi snakker selvsagt om mannen med den bermte sixpacken. Sixpacken, selv om den er et visult mesterverk, er ikke treningens Taj Mahal, sier personlig trener Damien Kelly til nettavisen Sunday Telegraph, og setter med dette hp for menn med mer normalt trent utseende.Han forteller at de skalte sixpack-musklene er de minst viktige av alle magemusklene. S selv om han tar 100 situps om dagen er det ikke dermed sagt at det holder magen fit for fight.- Det er lett undervurdere magens funksjon, men den er involvert bde i ging, lping, sykling, svmming, hopping, snuoperasjoner, dytting, bying og tying, kasting og lfting, sier Chuck Wolf, direktr ved senteret Human Motion Associates i Orlando, Florida. Sannheten om situpsHan forteller at beryktede velser som situps ikke hjelper stort for disse bevegelsene, selv om man blir seende ut som en strandgud. - Hovedfokuset i treningen br jo vre trene slik at du kan utfre alle disse bevegelsene p best mulig mte, sier han. Dessverre gr hele 90 prosent av magetreningen gjerne til situps og tilsvarende velser, skal vi tro Chuck Wolf.- Disse velsene er ikke en gang den beste veien til en sixpack, sier han til Sunday Telegraph.

01.feb.2008 @ 11:52

Skriv en ny kommentar:

Navn:
Husk meg ?

E-post:


URL:


Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/5669124
hits