TING Å GJØRE I HELGEN..

Har du lagt planer for helgen? Her er noen forslag fra meg:

Fredag:

Etter jobb eller skole foreslår jeg at du løper hjem og skifter til treningstøy, for så å trene én time!
Etter trening bør du gå innom en sushirestaurant og spise et sunt og godt måltid..
Dra hjem, hvil litt og gå ut og møt venner. (merk: jeg sier gå ut, men det behøver ikke bety å drikke..:)

Få 8-9 timer med søvn, før du står opp på lørdag morgen..

Lørdag:
Gå på morgen-/formiddagsspinning og svett ut litt før du spiser brunsj med venner på en hyggelig café.
Dra så på reiselivsmessen på Lillestrøm, om du bor i Oslo området, og planlegg sommerferien allerede nå. På den måten vil du vite når formen bør være på sitt beste..

dscn050912310270
                                                                   Hva med å planlegge å komme hit..
1231019612310229
                                                                            eller dit..

På kvelden kan du derimot kjøpe deg en pose M og se pangstarten på filmåret..

Søndag:
Søndagen bør derimot fortone seg rolig og behagelig, og kan være den dagen i helgen da du ikke trener..
God fornøyelse :)


Kommentarer:
Postet av: Guri

Drar gjerne til det siste stedet :)

11.jan.2008 @ 17:06
Postet av: Marthe

Hei! Flott og interessant side du har her! :) Jeg går på diett i uken bestående av havregrøt med kanel til frokost, salat bestående av tomat, salatblader, agurk, paprika, ananas, mais, hvitløk og skinke (uten dressing) til lunsj, masse grønnsaker og kylling/svinekjøtt/fisk (uten saus, dressing, o.l.) til middag og banan, eple, appelsin, kanskje en proteinbar, etc. til kvelds.I tillegg tar jeg Nycoplus Omega-3 Multikapsler kosttilskudd daglig. Vil du si jeg får i meg tilstrekkelig næringsstoffer og vitaminer? I tillegg trener jeg 4-5 ganger i uken på treningssenter (1,5 timer per gang), helst timer i sal (bodypump, bodystep, bodyattack, pilates), og har generelt sett et aktivt liv der jeg går mye tur, etc. Jeg har ikke som mål å gå ned i vekt, er veldig fornøyd med kroppen min, men vil gjerne bli superfit til sommeren. Jo, det jeg hovedsaklig lurte på er hvor mye en såkalt "spisedag" i uken faktisk ødelegger. For å holde oppe motivasjonen med dette strenge spise- og treningsregimet må jeg ha én dag i uken der jeg kan spise hva jeg vil. På lørdagen (jeg har begrenset det til 6 timer slik at jeg ikke propper i meg gjennom hele dagen)blir det derfor massevis av sjokolade, chips, smågodt som jeg ikke unner meg resten av uken. Jeg VET jo at dette ideelt sett ikke er sunt i det hele tatt, men trenger det virkelig for å "holde ut" resten av uken. Er dette kjempeskadelig i forhold til å utvikle en stram og flott kropp? Takk på forhånd for svar Cornelis! :)

12.jan.2008 @ 11:29
Postet av: Cornelis

Hei Marthe!Jeg vil si at det høres ut som du har et veldig sunt og godt matoppsett, men det kan høres ut som du muligens ikke får i deg nok næring med tanke på hvor mye du trener. Hvis du trener hardt 1,5 time om dagen, og du kun spiser 3 ordentlige måltider pluss litt til kvelds kan dette være litt i minste laget. Men det blir selvfølgelig litt vanskelig å si sikkert uten å ha møtt deg og sett hvordan du trener og spiser i virkeligheten.. Det høres ut som du får i deg nok vitaminer gjennom maten, men om du føler deg litt slapp o.l. kan du eventuelt supplementere med et vitamintilskudd (som Spektro multivitamin). Så til det med spisedag: jeg er litt imot å kalle det spisedag og sette dette som dagen da man kan kose seg, akkurat som at man ikke spiser og "koser" seg resten av uken (selv om jeg vet mange jenter er uenige, så behøver ikke sjokolade å være noen belønning). Hvis du venner deg av med å spise f.eks. chips i det hele tatt, og selv ikke på den såkalte spisedagen, så vil du etter hvert ikke ha lyst på det! Hvis du derimot fortsetter å "belønne" deg selv med det en gang i uken, så vil det å avstå fra det virke som en straff og etter hvert vil du gå lei og ønske det oftere.. Se heller på "spisedagen" som en dag da du kan spise flere kalorier og ikke nødvendigvis mer usunt! Når alt dette er sagt så behøver ikke ren sjokolade å være så ille, og jeg anbefaler deg heller å spise det enn chips.. Lykke til!hilsen Cornelis

12.jan.2008 @ 15:01
URL: http://www.myspace.com/corneliselander
Postet av:

Skal reise tilbake til roma i italia tør påstå at det er verdens fineste by!!

14.jan.2008 @ 11:59
Postet av: Helene

Hei CorneliusHar du prøvd InBody 720?En kroppsanalyse maskin som blant annet brukes på 3

av Universitets sykehusene i Norge(og nå på Sats Majorstuase www.bodyanalyse.noeller http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/118273Lagt ved ett klipp fra NRK PULS, men i allefall trist at fagfolk bruker BMI som en målemetode for kroppens sammensetning. Dumt hvis folk ødelegger og

mister muskulatur og stoffskiftet pga slanking.Dette kan man følge på InBody skjemaet etterhvert som kroppens sammensetning forandrer seg:-)


Skriv en ny kommentar:

Navn:
Husk meg ?

E-post:


URL:


Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/5649066
hits